Dåligt det går med min blogg(ning)

Inte bloggar på jätte länge men så är det la när man har roligare saker för sig haha^*^

Är inne i varmköket nu i skolan ,mysigt värre ;)
Vi har skitkul verkligen och älskar ju varmkök så det är ju ett stort +

Annars har jag varit hos Albin som har varit fantastisk att rida och allt har släppt nu .ska kolla på hästtransport nu och sedan bär det ut på tävlingsbanan ,för min del blir det nog dressyr och hoppningen väntar jag lite med och sedan nästa år vill jag satsa på fälttävlan vilket jag och Annelie pratade om redan förra sommaren :)

Jag har även börjat töja i örat vilket jag aldrig trodde ja skulle göra men man får ju ändra sig hihi^^

Snart blir jag även 17 (4 år)
Mindre än 3 veckor kvar nu ...
Vad ska man önska sig o.O
Äsch det löser sig hihi^^

Sitter nu på väg till skolan börjar 14.40 och slutar 16.00 lång dag.......


ABF <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3195106/images/2012/pic_196020906.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0