Dagens ridpass

Först fick jag jaga Albin för han ville inte in när solen värmde ,tillslut fick jag i alla fall tag i han.red med hackamore och tog bort padden under sadeln och han går mycket bättre när sadeln kommer närmare .
Blev mycket ben arbete för både mig och han ,små små volter med tempväxlingar .vilket gjorde att han inte är lika tung i huvudet och hemligheten är ju att rida och styra med sits och ben vilket funkar skitbra på Albin då han är så känslig,i slutet gick han verkligen skitbra,ska köpa ett d-ringat bett på torsdag och ett egg bett för att Kunna variera mer,även ett pullarträns ;)


Hörs ska till Scandinavium med Ebbe nu :D

Mina två fina pojkar busar i solen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0