home to day

blev att vara hemma eftersom jag fick sådan smärta vid revbenen och lungorna.
så blev att vara hemma och vila och knarka tabletter och även kolla när en var här och besiktiga Lägenheten :)
just det!
flyttar den 25 Februari^^
kommer bli jobbigt men ändå:)
och den 24 februari blir det Kapten Röd i lisebergshallen med Jaz!!:D
jaz ringde förresten mig förut och sa hur mycket hon saknade mig och hur mycket kakor och bullar hon ska ge mig och även att hon ska bära upp mig för alla trappor i skolan (fem våningar)
snäll hon är !;)
inte ridit Albin nu på över en vecka men det är för smärtan jag har i revbenen kan liksom inte stå uppräkt med ryggen så får inte rida så blir vila för mig fast nu har det i och för sig varit typ 20- så hade nog inte kunnat rida i alla fall .. så kan kan säga att han fick lite vintervila i alla fall även fast jag tycker att vintervila är grymt överskattat!
Har era hästar någon vinter vila och varför?
intresserad av hur ni planerar och tänker om detta !:D




Kommentarer
Jaz

Bitch! Ljug inte för dina läsare :) Men KANSKE kan baka åt dig. :)

2012-02-08 @ 11:46:46
URL: http://nattstad.se/JazD


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0