Ännu en helt otrolig helg!

Helgen var skit rolig ,dock var jag i skolan på lördag och gjorde 700 semlor med Jasmina och oliver ,roligt faktiskt vi fick ju ta så många vi ville ha innan vi gick så nöjd + biobiljett :D

Sedan drog jag,Jasmina,Robin och Max hem till mig och såg sagan om ringen filmerna ,jag somnade i slutet av tvåan och har tydligen pratat i sömnen om
Att jag hade glass i kylen...?

Igår var jag först i stallet sedan hem
Till Max och spela Sims 3 xD
Eldade upp hans gubbe.....
Teeeehe!!

Nu sitter jag i skolan har bageri idag vi gör ett jättegott bröd idag (jag och Jasmina)
Sedan ska jag till Albin och sedan till
Max mamma"s syster :)
Max
Och jag ska även plugga matte idag har matteprov på torsdag ,klarar det om
Ma hjälper mig (snille)

////Fia<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0