Herre min ask burk som jag har mellan ögonen?

Skratt retande när man läser vissa grejer på bloggar ibland va ,Gud vad folk känner sig säkra bakom en skärm va?
Det jag skriver om nu har inte med mig att göra men en kompis , någon som har hänt för ett halv år sedan borde väll inte dras upp i en blogg nu ?
Då har man ju verkligen inte kommit över det och bästa hjälpen för att glömma är la typ att sluta lägga ner energi på skiten?
Och att sedan skriva att man är den med rätta historien ja men då behöver man la inte försvara sig ,har man rätt så har man hur jävla fucking svårt kan det vara!?
Visst om någon skriver att du är ful eller som händer ganska ofta säger att du är en hora eller annat ,ja det är bara svaga och fega människor som SKRIVER ut sådant på sin blogg .men jag vet att man utav sånt mår man väldigt dålgt av. klart man får skriva att man kanske inte tycker om någon eftersom en blogg är som ett dagbok men man behöver ju inte tycka ner någon till marken,eller har jag fel.
Du blir ju ingen bättre människa för det och hur bra mår man efter att skrivit sådant?


Ofta får man höra två olika versioner också och när det kommer till det har man två val ..

Antigen tror du på någon vad dom

eller så skiter du i det för det är när fler börjar bry sig och hänga på och skriva och säga saker som det går illa.

Klart vill man "skydda" sin kompis men är det inte bättre på det sättet att vara en riktig kompis och säga skit i det ,vi skiter i att läsa vad som skrivs för det är väll det som vänner ska göra inte göra så man får ett större bråk så man mår dåligas inombords utan vänner ska ju göra livet bättre .

Oliver hälsar också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0