Solig lärdag<3

Det är en lördags morgon ,sitter på bussen på väg till klareberg där ska Carina hämta mig vi ska ut på en långtur med hästarna i solen :)
Sedan nästa vecka kommer min nya tränare för första gången ,det blir dressyr på tisdagen och hoppning på fredagen ,sedan kommer jag rida för tränare två gånger i veckan och så får vi se om jag kan starta någon dressyr/hopp tävling i sommar:)

//idag ska vi ut och klättra hetsarna,Albin är så jävla rolig att rida nu ,har liksom knäckt hur man ska rida honom .tack vare Annelie såklart,hon Vissade mig hur man skulle göra och vips som en helt annan häst .är sjuk nöjd att jag har fått en bättre sits och hand så det som behöver tränas nu är blicken och så måste jag sätta upp nya mål med min ridning ,det är ju så man kommer framåt :)

Hörs efter ridturen ,ni får ha en unnderbar löööärdag<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0